Natural

natural

Breaking News

Logic.net

 


Logic.net protector yaptığı önemli kısımlardan ilk olanı string olduğu için string decoder hazırladım ama sabit string çözmesi amaçlı.
Daha sonrada sayısal değerleri karıştıran değerler için ufak bir junk temizleyici yaptım en son olarak <Module> sınıfına konulan basit CRC algoritmasına çıkan method çağırımı temizleyici ile cleaner'ı hazırlamış oldum.
Öncesi:
jr85vr3.png


Sonrası:
escyr4q.png



Arayüz:
1xt502j.png


Kullanımı: "sadece sürükle bırak"

You must click 'Like' before you can see the hidden data contained here


Not:
Çalışmalarıma rağmen bug mevcut ama bu hali iş görmektedir.

Güncelleme 25.03.2022 21:44
Bende yok diye kendim yazmıştım iş görecek kadar meğersem şimdi fark ettim varmış :)



Derli hali:
You must click 'Like' before you can see the hidden data contained here
Deobfuscator: https://s5.dosya.tc/server6/2mvsjt/LogicDeobfuscator.rar.html
Şifre: revteam.re                            
                    

Hiç yorum yok